onsdag 21 januari 2009

Allvarligt läsare, vad ska detta blogginlägg handla om?
skor? jackor? jeans? eller kanske inte ens om kläder överhuvudtaget?
nej jag tror faktiskt inte att det ska handla om kläder.
Istället skriver jag om min dag, så himla lärorik och rolig.

Jag vaknar upp hos pappa, jag sov nämligen där inatt för att jag skulle hämta mer kläder.
Och ärligt så handlade det mycket om att jag saknar pappa. redan så saknar jag honom väldigt mycket. Synd bara att jag inte kunde röra mig fritt där pågrund av att hon var hemma.
Iallafall, jag vaknade upp hos pappa. Jag åt 2 ägg och 3 halva mackor med björnbärsmarmelad och ost på, sen blev det ett glas oboy till. gött. Fan vad jag åt alltså! men då står man sig längre in på dagen.
Slutade vid 2 sen, mamma kom och hämtade mig och nu är jag hemma.
Ska till Elin sen, umgås med henne och victoria. Sen måste jag ju springa innan det också, fyfan. Men jag måste ju, det är ett löfte imot mig själv. Men nu ska jag nog ta och äta mig en smörgås, jag är döds hungrig. Ha det så underbart alla! Puss och Kram :)

1 kommentar:

  1. Bra frukost=bra dag. ;>
    (Själv kan jag knappt äta frukost).


    Pusss<3

    SvaraRadera