måndag 26 januari 2009

SKÄRPNING!

Ja Moa! skärpning utan skärp känner jag!
Gud vad länge sen det var jag skrev, men det är väl det att jag läser så mycket ointressanta inlägg och det är ju så svårt att hitta insperation och skriva om något. Känner att jag kommer skriva lite mer hur som och när som jag har något att skriva om, inte lika mycket daligen som jag gjort nu ett tag (:

Iallafall! Hej hej underbara men något få läsare!
Denna dag har gått ut på:
elevensval iskolan, menas med teater och bild/foto för min del
slutade halv 12
gick hem till henke
han var hemma
han hade visst missat att klockan ringt
vad mysigt för mig
klockan 5 åkte vi in till lindesbärg
skaffade glasögon, vad sofistikerat av mig
sen färgade jag håret, bort med den röda utväxten

puss på alla
min man mest
och lite på pappa för jag fick träffa han en halv timme idag
och sist men inte minst ett highfive till frida för att vi knappt hälsade idag (5h)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar