tisdag 6 januari 2009

Nyårsafton tog sin fart, här är lite bilder.


jag, kalle och en frida
"håll god min moa, håll god min"


vår allas egna Resare


vilka budar, jag och sushi


ett välkänt leende och en sexig skollärarinna


och så var hon där igen, festen själv


nån kille och en jobbigt glad moa

"brudar gillar brudar, killar gillar brudar,
alla gillar brudar, brudar brudar brudar"
armhåla mys

shake that ass, pimpen jizm

fulla snubbar - snygga gubbar


jag och pojkvän henrik "aaajmoaa"


vem var de? kan någon namnge?


"så här ska det gå till" ?

Heja Michelle Rapp!
Tack för en helt underbar nyårsafton.
Den hade sina bra och dåliga sidor
men det beror helt på en del gäster.
Jag hade iallafall roligt nästan enda in i slutet.
Så tack michelle, du är mångas räddare.
Stor tjock kram till dig snygging. :)

1 kommentar:

  1. Tack mosen, and det va kul att du kom :) Ja en del "gäster" är ju som dom är men det får man ta.
    Nyår får 4 av 5 tost.. Kanonkul! :)

    SvaraRadera