torsdag 26 mars 2009

trött

Sitter ensam hemma hos Henrik, Kan ingen komma hem snart!
Jag ser Henrik utanför fönstret, Dom tränare hårdare än hårt där ute i kylan.
Gud vad go men känner sig då när man sitter här inne och göttar sig i värmen. Mohah.
Fast, Han har iallafall hela sitt fotbollslag där ute på plan att roa sig med, jag är ju helt själv.
Inte okej! Inte alls!
Sitter och försöker skriva lite på Henkes tal, har inte kommit någon vart, några meningar bara.
Det är svårt, förstår mig knappt på ämnet. "miljömärkningar", Man hör ju på namnet hur tråkigt det låter. Eller gör man inte det?
Imorgon blir det stockholm iallafall, som sagt.
Längtar som svordomsfan. Hungrig är jag nu också.. Inte okej, det måste göras något åt.
Orkar bara inte gå ner och göra i ordning något. Haha.
Är helt död, jag är så sjukt trött. Måste lägga mig tidigt idag så det passar ju bra att jag är trött redan nu då, 19:45.

Nej herre jäklar, nu ska jag sluta skriva ner onödig information om allt.
Jag börja sakta men säkert tappa min insperation igen! så kom igen, Ge mig insperation tack!
Okej, nu ska jag lägga ner skrivandet. Puss och kram och hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar