måndag 23 mars 2009

trött på allt och alla

ÅÅÅÅÅÅÅH!
Jag längtar verkligen tills jag slutar 9an och jag får lämna denna ruttna skola och alla dryga elever som går där. Usch! Jag får kräkningar. Det är så mycket iskolan och det hjälper inte med att folk beter sig som omogna fjortisar. Alla tycker väl att jag är den här "känsliga" typen, Som tar åt sig så mycket av vad alla säger, och den där som är "lätt irriterad" och "töntig", men jag ska säga en sak... Det är mycket som händer runt omkring mig nu och jag kan inte hjälpa att jag reagerar som jag gör, att jag reagerar kraftigt! Till och med lärarna tycker att jag är "känslig" alltså, vad är allas problem? jag är som jag är och så är det bara.. Kan inte be om ursäkt för det fast att jag bra gärna skulle vilja, eller fast att det känns som om jag måste.
Jag är så trött på allt nu, Jag är det här andra hands valet och det är så grymt tråkigt.
ÅÅÅÅÅÅH!

Okej, Nu orkar verkligen inte jag klaga mer, jag håller det inom mig innan jag skriver något som blir "för mycket" för omvärlden.. Måste börja fundera på vem jag ska ha min No-fördjupning med. Jag känner mig så otroligt tråkig och jobbig, Haha verkligen ingen vill göra det med mig heller. Herregud! Hopplöst.

Nu ska jag göra något annat, brodera eller något haha. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar