fredag 20 mars 2009

Nu ska det bort!



Saknar Frida, Hoppas att jag får träffa henne idag när hon kommit hem ifrån Trysil!



Nu ska det bort, mitt slitna äckliga hår! Klockan 14.00 hos frisören.
Herregud, kanske inte allt hår men iallafall topparna! haha.
Så himla härligt, fast det får verkligen inte blir kort... måste säga åt johanna att hon bara får klippa av mig 1,5 cm eller något. Det måste hon ju ha förståelse för, jag ska ju på bröllop på påskafton och då vill jag tammetusan ha långt hår! oj oj oj, hoppas det här går vägen och blir bra.


Före klippningen:
Den vanliga gamla hederliga skolan, tätt med lektioner men slutar ändå vid 13.05.. Riktigt skönt! Då kommer mamma och hämtar mig. Fast.. det finaste med den här dagen är ändå sånglektionen klockan 09.00, kan inte blir härligare! jag älskar att sjunga, Sen om det låter bra är ju en gåta som jag inte vill veta om men det är så fantastiskt roligt och jag blir så glad över att få göra det.. och när jag sen står där i det lilla rummet med min vän joanna sjungande intill mig med micken i handen inför Rickard (sång pedagogen), så är det som allt bara skenar i väg.. jag blir helt varm ikroppen, så lycklig! Synd bara att det där 30 minutrarna går så snabbt där inne.



Efter klippningen:
Hem och fixa till håret lite, jag brukar oftast vilja göra det.. Frisörer är bra, men att få fixa till det som man vill ha själv är det bästa! haha.
Sen efter det blir det iallafall bussen eller skjutsen hem till Henke, ååh! det ska bli mysigt.
En lång dag, en lång kväll och en lång natt med honom.. Bara för härligt! Kan inte låta bli att le nu, den killen gör mig verkligen glad! bara min älskade pojkvän.



Övrigt:
Nej nu ska jag sluta babbla och skriva och briljera imellan det ena och det andra, nu ska jag istället äta frukost. Vet inte vad jag är sugen på så vi får se vad det blir för något. Förmodligen smörgås eller en banan om jag inte orkar göra den där smörgåsen! haha.



Avsked:
Ha det bra alla! Hörs senare eller imorgon om jag inte hinner skriva mer idag. Kanske laddar upp en bild på resultatet på klippningen, kanske inte. Aja, Hejdå BÄSTA läsare. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar