torsdag 26 mars 2009

stockholm imorgon!

Oj! vad länge sen det var jag var i vår huvudstad när jag tänker efter. Inte OKEJ!
Ska dit imorgon iallafall, sällskapar med Frida och förhoppningsvis Michelle också. :)
Vi ska till riksdan med skolan och på naturhistoriska riksmuseéumet. Kanske inte låter jätte intressant för vissa men för andra kanske det gör det. Efter de två besöken får vi också möjligheten att gå och shoppa, och det är väl ändå det bästa! Fast att vi kommer se ut som en vilsen bondflock som kommit fel. Haha, men det kan man ju inte göra något annat än att skratta åt. Haha, oj vad det kommer se ut.

Nu sitter jag iallafall hemma hos mig, ska snart kila iväg till bussen. Skola idag till klockan 15:40, inte alls OKEJ det heller.
Sen efter skolan så ska jag hem till Henke, Han behöver sin flickväns hjälp att skriva ett tal han ska hålla på svenskan i skolan. Såklart man ställer upp då, Inte sant? Han har trots allt hjälpt mig med skolarbete förut, och även om han inte hade gjort det så är det klart man ska hjälpa varandra ändå!
Iallafall, jag sover nog över där också.. Bussen går 06:15 morgonen där på till stockholm så det passar bäst att jag sover där, närmare liksom :)

Men nu blev det rusningstid! Puss och kram. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar