onsdag 18 mars 2009

sista blogginlägget innan läggningsdags


Mina damer & herrar..
..här med presenterar jag ett foto som gör mig glad!
från vänster ser vi.. Jennifer "lilla syster till Henke och min vän" sen tätt efter har vi.. Moa "mig själv, flickvän till killen till höger om mig" sen finner vi.. Henrik "Jennifers och Johans bror och min fantastiska pojkvän" Och sist men verkligen inte minst har vi.. Johan "the big one, Jennifer och Henkes storebror".
Anyway! Dom här tre människorna gör mig glad. Det var dit jag ville komma. :)
Fast nu har jag inte tid för detta, jag måste skynda mig iväg och läsa en bok för August. Är ju inte här så ofta så måste bjuda lite på mig själv för de små. Nu bråttskar det iallafall för August tjatar som tusan!
Puss och kram alla, ska upp tidigt imorgon. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar