tisdag 17 mars 2009

Ge mig insperation tack!


Som överskriften och titeln för detta inlägg lyder..
Vad i sjutton är min insperation? som förut varit så flitig och alltid funnit vägen in i min hjärnan och vidare ut i fingertopparna som sedan bara öser ut med ord på bloggen..
Vart är du? Jag blir helt tokgalen snart! Jag har sån blogglust och vilja men ingen information och fin skriv förmåga vill förekomma sig. Det är väl bara att vänta antar jag. Nu vet iallafall alla varför jag inte skrivit på länge.
Have you guys miss me? :)
NU JÄKLAR! jag ska äta smörgås, jätte god ser den ut att vara, sen blir det ett stort glas med kall mjölk till. Sitter fint och kittlar säkert dödsskönt i kistan! Dåså, Sen måste jag ringa pappa också, han har visst bett mig komma hem till honom imorgon, får se hur det går.. Jag är nervös som sjutton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar