torsdag 12 februari 2009

för er som inte vet det så har jag mensvärk!
jag är helt svimmfärdig och vill spy.
dumma mensmutta.
Jag har inte haft mens på ett halv år och så kommer skiten idag? en torsdag! dagen innan fredagen som är dagen innan helgen... nejnejenejenjejenejejejenejejennj jag vill inte. :(

Slut pratat om äckligheter.
Jag sitter hemma hos min älskade man.
undra om han kommer hem tidigt idag, eller sent. Nobody knows.
Hoppas tidigt (a)
Sen ska jag hem med bussen och sortera äckliga smuts kläder som jag har tagit med mig ifrån pappa. Tror faktiskt inte att min kära mor hjälper mig med det, nog gör hon mycket för mig men ärligt, vem fan vill kolla in andra kvinnors trosor? usch, inte jag. Haha.
Nej nu räcker detta, ha det så bra.

Looove Moa.

1 kommentar:

  1. MENS KAN TA SIG NÅGONSTANS.
    förjävligt!

    Hoppas det blir bättre.
    Pussis<3

    SvaraRadera