fredag 20 februari 2009

FREDAG , wiioho

hej alla 4 bloggintresserade och jag själv som görs till åtlöje.

Sitter fortfarande hemma hos Joanna, klockan är 14:54 och Joanna står i duschen.
Hon sjunger, fast det kanske ni hör. För det hörs det kan jag säga er. DET GÖR DET!!!
Men nu ska jag lugna mig. Vi ska ju baka. Det blev aldrig så igår. Jag var verkligen övertrött.
Jag somnade på rena störten. Redan klockan tolv sov jag som ett vedträ.
Verkligen dunder kul för Joanna som satt själv på säng kanten och bad om lite rajtantajtan.
Men efter två timmar insåg hon väl att det inte skulle komma något kul så då föll hon sagta in i en skön sömn. Så skön så jag hade svårt att väcka henne imorse, jag försökte med fejkade host attacker och en del hemliga harklingar men nej! hon skulle inte vakna.
Till slut iallafall så slog hon upp ögonen och då var det jag som var snabb och få upp henne till frukost bordet. (...) nej inte alls typiskt mig..

Nu hör jag att tjejen tagit sig ur duschen för nu börjar hennes klara sångröst närma sig hitåt.
Bäst jag börjar dra mig här ifrån, Vill ju hinna baka innan Henke kommer och hämtar mig.
Ska nämligen sova hos han idag, gud så mysigt säger jag bara. Wiiiihooo. One Tree Hill maraton för hela bunten, eller ja.. Iallafall för mig och Henke.

Sedär. Det var allt för mig och mitt skrivande hos Joanna.
Ha det så bra alla som orkade läsa detta ointressanta.
Puss och kram eran flitiga bloggerska Moa.

1 kommentar: