tisdag 10 februari 2009




gjorde precis en mysig bild på min syster.
jag tycker själv att den utstrålar lugn?
är det bara jag som tycker det , eller är det fler?
lite lugn och ro , lite frid och mysig stämning på något sätt.
anyway
jag kände för lite datortid idag.
bara ta det lugnt här och lyssna på något skön låt och bara vara.
låta tiden bara fara iväg hur fort den vill eller hur sakta den vill.
Precis i tidens egna takt.
Den enda stressen kan få vara imellan datorn, badrummet och kylen.
Den stressen kommer snart att utbryta, kyldags. Jag är väldigt hungrig.
Passande när jag lyssnar på låten "vagina". Nej kanske inte. Det där blev alldeles för otäckt och inte trevligt alls. Eller någon kanske gillade mina words? tveksamt där.
Undra om låten står på omspelning för jag har hört den här ett par gånger nu utan att orkat och brytt mig om att byta låt. "i need to find a new vagina, any kind of new vagina"
Nej nu byter jag nästan, det får bli något annat nu. Något med lite mer stil av inte sån avsmak.
Så där jag. "god damn you're beautiful" chester see. Väldigt fin låt. Nynnar fint i öronsnäckorna.

Nej...
Nu börjar jag tänka lite här, nästan så det bränner i hjärnkanterna.
(....)
Varför finns bloggar? för att folk ska kunna ta del av andras tankar och åsikter?
Mina blogginlägg handlar väldigt mycket om tankar och annat men jag känner inte av några läsare. Inga komentarer att läsa och inga fråger att få svara på. Jag vill! jag vill också!
Jag måste kunna hitta mig något att skriva om kanske, som intresserar andra.
Men vadå? jag gör inte mer än går i skolan, träffar min underbara pojkvän och umgås med vänner. Jag festar ibland, men vadå? jag är väl som vilken annan ungdom som helst?
Överallt hittar man bloggar om allas liv. Men allas ser ju likadana ut.
Ursäkta mig, men har inte jag rätt?
utryck er! har jag inte rätt så säg mig. Men vilken har en riktig intressant blogg egentligen? förutom de här stora kända bloggerskerna och bloggskaparna. Jag kan faktiskt inte komma på någon.
Jag läser mina vänners bloggar varje dag, de kan vara intressanta vissa dagar men egentligen, är inte det för att vi känner varandra alla?
ska man skriva en riktig blogg med härlig variation kanske man ska hitta något att skriva om. Mer än om sin dag i skolan och på lördagskvällen framför Melodifestivalen eller På spåret.
Nej vet du vad. Jag kan låta tråkig och pessimistisk, men jag önskar bara så gärna att jag också kunde! att jag var någon utifrån mitt vanliga liv! Ja ja ja vad jag skulle vilja. Gud så härligt att få känna på att vara någon stor, bara för en dag.
Finns det ingen annan som känner som jag? komentera, skriv! Jag skulle gråta av lycka.

Men nu, som vilken vanlig människa som helst så orkar jag inte skriva hur långt och länge som helst. Jag är tom.

21:18
Godkväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar