onsdag 18 februari 2009

Klockan 17:16 en onsdag

Hej alla underbara läsare!

Jag har inte hunnit uppdatera mig så mycket på senaste som kanske är märkt.
Har inte haft så mycket tid, och nu när det gått så lång tid och det har hänt så mycket så orkar jag inte informera om allt jag varit med om dessa dagar och nätter. Haha, ledsen men thats it'! .

Kan väl skriva lite iallafall för att vara snäll...

AllaHjärtansDag spenderades så som alla förstår med min älskade pojkvän. Väldigt mysigt.
Vi var på bio och sen hade vi hemma mys bara. Jag fick en chokladask av honom och ett kort. I kortet stod det lite välvalda och romantiska ord. Gissa om jag blev glad! Jag blev jätte glad!
Kände mig som ung igen, haha nej nu sjönk jag lågt på min humor bana. Haha.

Sportlov Jag har sportat sportat och sportat de här dagarna som varit. Haha, nej verkligen inte. Tvärtom! Jag har bara suttit framför tvn med henke hela dagarna och ätit onyttigt. Jag känner mig jätte äcklig. Men nu har iallafall han åkt hem, kanske lika bra att vara ifrån varandra ett tag och inte äta upp oss sådär. Haha. Fast det är ändå lika tråkigt när han åker iallafall. Även fast jag tänker så.

Helgen vill jag spenderas med Henki och film igen. Haha, trodde ni att jag skulle lyckas hålla mig ifrån det hur länge som helst eller? haha. tror inte det. Fast vi får se. Måste och vill planera in Elin den här veckan också, måste se till att allt kommer in på rätt dag.

Idag/Onsdag GÖRA INGENTING! allvarligt, har jag gjort något annat än "göra ingenting" på senaste? nej jag har ju inte det.. bara setat i soffan och degat. Tänkte att idag skulle det bli ändring på det. Jag hör av mig till min vän victoria som alltid är på humör för mitt sällskap. Men icke då. Inte idag, Idag skulle hon göra annat. Dumma flicka. Fast jag ska inte anklaga henne för ändå. Gillar ju henne! Så jag anställde min syster till min personliga fotograf. Haha läckra bilder som jag kanske bjuder på senare. KANSKE bjuder på senare. hehe...



Nej nu räcker detta, jag känner för en bit sockerkaka i magen.
Ha en underbar dag läsare, hörs senare.
Kram eran Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar