söndag 8 februari 2009

hejhejhejhejhej

jag har egentligen ingenting att skriva om
men jag kämpar desperat för att mer folk ska läsa min blogg.
Så himla mycket förjäves.

Jag kör en liten sak nu då.

Hur många tycker att jag ska ha kvar min blogg?

Sådär ja, nu är det bara o vänta och se om det kommer någon röst.
lalala.. vad gör jag under min långa väntan , ?
skriver lite om min helg. Javisst.

Min Helg.

Jag går till skolan med magsjuka på fredagen , jag är med på min sånglektion o sen är det stopp.
jag går hem till henke och la mig och sov , jag tänkte väl ungefär "det kanske blir bättre om jag lägger mig och vilar ett slag" men blev det de , ? hmum, svar: NEJ! jag vaknar efter att jag lyckas sovit i 2 timmar och jag spyr galla. Kanske skulle cencurerat det där sista men min blogg är frivillig att läsa.
Jag ber mamma komma och hämta mig , så hon kommer.
jag ligger hemma och ber om nåd till gud ungefär, vem vill vara sjuk på helgen?
och tro på det du , han måtte hört min snyftande röst för dan efter var jag frisk som en nöt kärna.
Så igår umgicks jag med Emma Nilsson, en klass för sig av massa anledningar!
Vi tittade handboll, umgicks och var på partaj! visserligen jätte tråkigt så jag var hemma vid straxt innan 1.
Och idag ska jag nog träffa Emma lite mer, sen ska jag bara vara hemma.
Sen kanske jag kan se fram imot att få en puss imorgon av min man , saknart honom verkligen , !
han har haft cup hela helgen i Laxå , och det har gått bra för dom.
Men nu tjatar min lillebror så mycket att jag får hål i örat. Måste rusa!
Han ska spela dator, Anki och Pytte. (y'

Puss och Kram
Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar