onsdag 22 april 2009

RUBRIK

Ursäkta att jag inte skrivit på flera dagar!
Jag har undvikit det totalt på grund av att jag inte har alla bilder ifrån festen än som jag skrev om senast och om min och fridas dag i örebro.
Vi gör så här att de får komma när de kommer istället, så fortsätt att följ min blogg.. I'm still alive.

Vad hände mig igår då?
En ovälsningnad dag kan man säga.. Försover mig och sen ringer min lärare hem och sätter fokus och klagar i det mesta. "Moa skolkar jämt, åker bak på moppe utan hjälm, går hem tidigare ifrån skolan och så rymmer hon ibland ifrån skolan" snälla lärarkår ni får sluta!
maken till överdriva vill jag inte vara med om.
Så det var bara till att raska hem ifrån skolan igår och få sig en liten "uppfriskning" om hur min vardag ska gå till. Tur att mamma iallafall tycker att oavsett hur dåligt jag sköter mig nu ibland, så är det ändå till hälfen så dåligt som det varit innan, så tacka henne för det!

Nu ska jag väl till skolan då, och sköta mina studier enda fram till klockan 14.00 för då slutar vi.
Inte bara jag, utan hela klassen!
Sen funderar jag på en runda hem till Henke, blir mycket nu runt omkring så jag skulle behöva och vilja ha en kram innan jag åker hem igen till fina lindesberg.

Se där jag, det blev ett litet inlägg av små inslag.
Men som sagt, berättelsen och bilderna om helgen får ni en annan dag!
Keep reading my blogg. I love you!





Bild: Stockholm, Naturhistoriska - Frida o Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar