söndag 26 april 2009

<3

Underbara, Underbara helg...

..Vad ska jag säga? Vart ska jag börja?
Jag hatar söndagar, Det enda man gör hela dagen är att tänka på att "imorgon är det skola" och att "nu är det slut på ledighet". Pust och stön.
Men nu får det väl vara så då, Jag har iallafall haft ingenting annat än en helt underbar helg.
Ännu en fantastisk helg med Henrik är precis vad jag haft.

Vi har väl egentligen inte gjort något speciellt denna helg men ändå är det någonting som lyser igenom ut över det vanliga.
Vi har varit så glada hela denna helg, Inga gräl och inga dystra miner.
Jag menar, Hur underbart är inte det? Det kanske nu låter som om vi jämt är osams annars och så är det väl inte riktigt heller men visst grälar man ibland och när det inte händer trots att vi är så nära inpå varandra hela tiden så kan jag inte låta bli att dra på mungiperna. :)
Kan det inte få vara så här jämt? Det borde ju gå att ordna, Det är ju bara vi själva som kan ändra på, Och visst.. Gärna för mig! säger jag bara.
Jag vet att du tänker likadant, Vem vill ha ständiga gräl? Som inte ens är stora, Som bara är små ynkliga äckliga skit saker. Inte jag, Inte du.

Fast esch, Jag älskar honom ändå, Jag säger bara en sak.. Jag bråkar hellre hela livet med honom än att vara utan honom! Och det menar jag. Han är världens bästa ändå. Han bara finns där hela tiden och fyller den tomma luckan, Han sätter den sista pusselbiten på plats.
Han gör mig lycklig och hjälper mig med saker som är jobbigt.
Jag försöker så väl att ge honom samma känsla tillbaka och jag hoppas att jag också lyckas med det.

Okej, Nu är det nog! Jag måste sluta skriva, Innan jag inte kan hejda mig själv. För börjar jag skriva mer om Henrik så kan jag inte sluta. Så jag säger bara hejdå istället, Ha en bra söndag!
Nu ska jag gå och plocka i ordning lite på Henkes rum och vänta tills han kommer hem från fotbollsmatchen som jag förövrigt hoppas att han kommer hem i skinnet på. Haha!

Adjö.




Jag låter mina ögon skåda den vackraste av dem alla.
Jag låter mig själv älska den största kärleken av dem alla.
Du låter mig genomskåda dig, Du låter mig föra mig inpå livet.
Du låter mig älska och du låter dig älskas, Du är den enda av de slag jag vill ha.
Av: Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar