fredag 3 april 2009

Helg, full speckat

Idag är det Fredag, ska till skola och ha ett stort glosförhör som jag inte ens kastat blicken på!
Typiskt mig att glömma pappret hemma, typiskt Frida också.

Efter skolan så ska jag hem till älskade man, Hans mamma Marina fyller 40!
Då blir det smörgås tårta och gratta med present. (:
Sen sover jag där och så blir det fest nästa dag också! Oj, Hur ska jag orka.

Sen hade jag och Henke 10 månaders firande igår, fast utan varandra.
Han var med Resare och jag var och fixade pass till England. Guud vad dåliga vid är.
Jaja, jag får ju iallfall träffa honom idag, även om jag inte fick vara med honom då.
Haha, Det här låter väl konstigt men aha. Haha, Welcome to our club.
Jag ska dit och fira Marina endast, var det sagt visst.

Okej, Nu ska mobbade Moa iväg till skolan, ganska skön dag.
Slutar klockan 13.05 och där med ingår titta på film 2 lektioner!
Slappt och bra. Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar