onsdag 15 april 2009

dåligt samvete

HEJ!

Har nästan dåligt samvete för att jag inte skrivit på så länge.
Fy, vilken skam. Jag måste skärpa mig! Jag har fått mindre komentarer och det tyder väl på att jag är tråkigare. Men ni förstår det att insperationen kommer inte till mig lika spontant som tidigare. Förut kunde det flöda upp blogginlägg i huvudet under dagen som jag sedan skulle skriva, nu får jag kämpa för att få fram en rad. Nej gud, jag är väl nere i någon svacka som brukar kunna hända ibland. Det är väl bara att vänta på bättre tider som man brukar säga. Haha!

Tänkte uppdatera mig lite grann idag iallafall.
Det är Onsdag idag och det måste ju betyda att halva lovet gått nu då nästan. Suck, Det går ju alldeles för fort.
Henke har iallafall varit här idag, det var hemskt mysigt! ((: Han ska iväg till Göteborg imorgon och vara borta i fyra dagar till söndag. Gud vad roligt för han men gud så tråkigt för mig! Han kan ju ha roligt och fullt upp hela tiden med hans fotbollande och krogsupande! Medans jag, Vad gör jag? Ingenting! Haha, jag kommer bara koncentrera mig på att sakna honom. Esch, Jag får väl göra det bästa av situationen. Det är ju snälla nån bara fyra dagar! Haha, jag får skärpa mig. I augusti ska han ju in i lumpen i 11 månader, Det blir lite annat det. Nej usch, sånt här får jag inte tänka för mycket på då blir jag så ledsen. Åhåjaja.

Ska försöka schema lägga detta lov, Eller iallafall det som är kvar av det.

Torsdag (imorgon): Träffa Felicia! Gud så mysigt.
Fredag: Fest hos Amanda, Har inte träffat henne på månader och dar. Så roligt ska det bli!
Lördag: Ingen aning än så länge, tänker inte spendera sista "vara uppe länge" dagen på lovet hemma sittandes iallafall.
Söndag: Henrik kommer väl hem någon gång så förhoppningsvis får jag se röken av honom, Annars blir väl det på måndag.

Se där ja!då var de schemalagt lite snabbt sådär.
Nu ska jag nog dra mig lite, Ska bara ladda upp några tjusiga bilder på mig och Henke innan bröllopet här på bloggen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar