torsdag 16 april 2009

Feliciakvalité!

Hej alla läsare!

Idag spenderades dagen med underbara Felle.
Vi lagade lite god mat och tog oss en promenad i det fina vädret och sedan emot kvällskvisten så slog vi på en film. "Poor boys game" Hette den, Otroligt bra och verkligen se värd! Herregud, en av de bättre filmerna jag någonsin sett faktiskt. Helt fantastisk story. SE DEN!


Imorgon tar jag snålskjuts av mamma till örebro och umgås med min bästa Frida! Verkligen så kan det inte bli bättre när man sedan får avsluta dagen med fest hos världens efterlängtade Amanda! Toppen fredag kommer det alltså bli.


Innan jag går och lägger mig måste jag bara skriva några övertygande rader om min pojkvän!
Jag säger bara att, Gud så gullig han är! Han la ut en bild på mig och han på sin bilddagbok innan han åkte till göteborg på fotbollsläger och skrev lite om att han kommer sakna mig och att han älskar mig och att han tänker på mig!
Skrämmande vad hans ord kan röra mig så hårt i hjärtat. Jag började gråta av lycka när jag såg det. Så jag ville bara säga det att jag.. Jag har världens bästa pojkvän! :)
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar