fredag 17 april 2009

(D)

Om alla kan msn språket så står ju "(D)" för ett drinkglas!
Och javisst ska de skålas ikväll.
Fest för hela slanten, eller iallafall för mig och Frida. Gud så roligt det ska bli! Länge sen jag släppte loss lite med vännerna, haha.

Kom iallafall hem precis ifrån en härlig sommarshop runda i örebro med älskade Frida.
Emma sällskapade med mig lite först, det var härligt! för det var nämligen ett tag sen hon och jag sågs vid. Blev lite mys prat och en del tjatter. Haha. Trevligt trevligt.
Så härligt väder idag också så man kan ju inte låta bli att älska det!

Nu är Frida iallafall iväg på fotbolssträning, lite tråkigt för mig kanske..
Men jag gör det bästa av det tråkga skulle man kunna säga.
Sitter och små pratar lite med hennes mamma och hennes bror. Så trevligt så!
Och snart börjar det lukta god mat också, stående evationer till Rickard som lagar ihop de goda.
Är verkligen vrål hungrig! Haha! Typiskt mig...

Bilder ifrån min och Fridas stekar dag kommer upp på bloggen senare, just nu får ni nöja er med en alldeles extremt mysig bild på min vän som jag tyckte passade bättre. (h)

Hörs hej!




2 kommentarer: