tisdag 16 december 2008

tisdag

Hej !

Tisdag idag alltså, lucia igår kväll och det gick bra tycker jag (:
alla mina nära och kära var där och tittade, lite synd bara att inte mormor och morfar var där, det var väl det som saknades i sånnafall. men ett hjärta till dom två iallafall, dom tänkte säkert på mig. Hii.
Idag blev det iallafall sunes jul i skolan, lite jul pyssel och lite bakning, efter skolan gick jag hem till sushi och efter det så solade vi, misigt att bli lite brunare. Sen blev det en liten kallpromenad ute i det sköna vita blöta.
och nu sitter jag hemma hos henke, han pluggar visserligen så då sitter jag här. för annars kommer jag bara störa han känner jag på mig , jaja. sovmorgon imorgon, halv 10 börjar jag. skönt, ska sova som en jude klädd i balklänning. ?
nej men jag ska iallafall sova som en tokafialotta. eller nått i den stilen.
bla bla bla... vad mycket intressant jag har på hjärtat. Känner att jag har pratat så mycket idag så jag har helt tappat min skriv förmåga för att allt redan kommit ut ur käften på mig.
oj oj oj , hör att titinic rullar där inne på tvn hos henke, kanske ska lägga mig i hans säng och titta lite jag med då, han kanske inte pluggar längre. Så låt se, jag gör så. Ha det så fantastiskt bra alle sammans, Puss!


(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar