lördag 20 december 2008

lärorik dag


jag sitter uppe, klockan är 00:23
ute smyger nattens mörker men ingen snö
vart är du juletid? vart är vår julefrid?


Idag har jag lärt mig att man kan ändra på saker. man kan göra saker som man aldrig gjort förut och accepteras för det! jag sjöng idag! fast att jag inte har någon direkt talang för det, jag gjorde det. jag älskar musik, alla kan sjunga med i din egen melodi om du bara vågar framföra något nytt.
glöm aldrig, stå upp, låt ingen tynga ner dig. du kan om du vill.


sådanna funderingar jag kan ha om allting , skriver jag allt för jäves? när ingen läser ? jag vet inte.
men jag bryr mig inte om det, jag skriver för att jag tycker det är roligt.
jag vill bekräfta mig själv om vad jag gjort, att jag gör saker om dagarna och andra dagar gör jag ingenting alls.


Nu är klockan 00:30
Jag funderar på att gå och lägga mig
En dag imorgon också.
Godnatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar