tisdag 23 december 2008

Marieberg idag , jag har jätte dåligt samvete för att jag ska dit och ha roligt.
Egentligen vore det rätta att sitta hemma och gråta , jag har inte ens tid att åka till din grav idag farfar. Förlåt mig, förlåt.
Det har idag gått 2 år sen du dog 23/12 -06.
Vilken tajming du var tvungen att komma med, dagen innan julafton.
Jag minns den dagen, jag hade köpt julklapp och sen fick jag aldrig överlämna den.
jag hann inte ens se dig en sista gång på sjukhuset innan du lämnade jorden.
kommer aldrig förlåta mig själv för det, jag hoppas du såg att jag inte var mig själv då, jag hade en jobbig tid då i ett helt år och var självisk utav bara fan. Därför så struntade jag i sjukhuset, jag struntade i dig! usch, jag ryster när jag säger dom orden "jag struntade i dig" skamligt hur egoistisk jag kunde vara. Jag önskar att du var här nu så att du kunde se, vem jag är nu!
jag har blivit starkare, jag har byggt upp en självbild av en starkare människa.
Jag älskar dig Farfar, I mitt hjärta och i allas hjärtan var du en hjälte och det är du fortfarande.
En riktig kämpe, du kämpade in i det sista, du kämpade i flera år mot cancern.
För mig är bara de ett stort mod.
Godjul Farfar!

Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar