tisdag 9 december 2008

hej ny blogg, ny bloggerska !


tjenna.




goddag goddag läsare eller inga läsare.
jag har funderat ett tag nu på att börja skriva i den här bloggen , men jag har ju inte fattat ett piss av den tidigare men jag tänkte nu ändå , jag ger blogspot.com ett försök!
och titta! titta på mig!!!!! här skriver jag och som en hel veteran för fan (:




kanske ska berätta lite om mig själv då , moa är jag.
och det var väl det enda nästan.
i min blogg kommer du kunna läsa lite om vad jag har gjort om dagarna och om mina tankar och liknande.
idag har jag inte så mycket att skriva om men framöver kan det nog bli en hel del kan jag tänka mig. :)
mitt första inlägg då , vad ska det handla om nudå..
lite om dagen kanske? aa, det får duga.
Idag har det varit mycket iskolan, nu så här inför jul brukar det vara mycket.
har tre prov den här veckan och det är dom här tre proven som kommer avgöra mina betyg för den här terminen i dom tre ämnerna, engelska, matte och biologi. Måste plugga väldigt hårt inför matten som är i övermorgon, torsdag!
jag har nämligen ett snäpp nära ig-varning där , usch. det är svårt med matematik. tycker iallafall jag , förstår mig inte på det där med ekvationer och alla små räkningar hit och dit, jag avundas dom som har det så lätt för det där.
tycker fan alla som har det lätt i skolan ska tänka på hur bra dom har de, tänk på en annan som sitter med jävla matten och kämpar men får aldrig till det , haha. jaja. så kan det vara för en del , för mig.
men nog talat om det här tråkiga ämnet, usch . haha.
jag kan nog inte skriva mer just nu , har väldigt mycket att göra som sagt.
det räcker inte med att skriva man har mycket att göra, det gäller att göra allt också annars så ger det inget.
så smart är till och med jag så jag fattar det. plus att jag måste kunna luciaversen tills imorgon också, ska helst kunna den då när vi har genrep. blev nämligen framröstad till lucia i skolan, och undra om jag blev glad? aa, det blev jag allt du (:(: hihi. men men , nu ska jag sätta fart, Ha en fortsatt trevligkväll alla!

Puss och Kram. :D












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar