fredag 12 december 2008

hej glada helg !

mother helg.
fredag 16:02.

sitter hemma i lindesberg och filosoferar lite, det är snart julafton. Längtar, det är ju så himla misigt :)
har precis ätit pizza och ska snart hjälpa alma att sminka sig, hon ska på klassfest den storatjejen.
men nu tänkte jag berätta lite om vad som har hänt idag.

HÄNTEXTRA;
luciadag! försover mig, jag som är själva lucian! så himla mig i ett nötskal.
men jag hinner iallafall fram till kyrkan, lite lagom stressad så där en halv timme sen.
oyes. på med kronan och allt, jag står där framme och allt går så bra så, jag fixade hela versen utan fusklapp och allt var frid och fröjd. vi hade två uppvisingar och var av den andra fick jag stearin i hela ansiktet, aj aj aj. det kändes ungefär som om att jag skulle brinna upp. och jag försökte vinka åt mig en person där som hade lite hand om det hela, jag ville ju att hon skulle hjälpa mig med allt de brännande i ansiktet. men hon trodde ju att jag vinkade till henne så hon vinkade glatt tillbaka, åherregud säger jag bara. men efter ett tag så trillade väl poletten ner för henne och hon kom framskuttandes och torkade mig lite i ansiktet, hon sa att det var tur sen att hon fick syn på det där för hade hon inte torkat av det då så hade jag kunnat fått brännskador i ansiktet, aj aj aj. och inte så snyggt heller. Iallafall, jag är nöjd med luciatåget, lite svag sång kanske. går säkert bättre på måndag får vi hoppas. :)

Vad ska jag göra idag nu då ????
tråkigt jag kommer ha , hör av er någon.
eller just fan, ingen kan ju numera ringa på min mobil för den är ju helt bort åt väggarna förstörd.
så vill ni något får ni gärna ringa hem till mig , Pusshej!


du har gjort mig stark, du har gjort mig hel.
jag känner mig älskad, kan man önska sig något mer.
Henrik <3

1 kommentar:

  1. klart att moa ska vara lucia :D vem är annars söt nog för att få vara att ^^ :)

    SvaraRadera