onsdag 17 december 2008

20:20

Vad är det för dag i dag, Dag? Jo det är onsdag!
Fyfan, skamligt vad sämst humor jag har.

Imorgon ska jag vakna upp tidigt har jag bestämt mig för, så jag hinner göra mig iordning ordentligt och äta min härliga frukost på morgonen , så jag kan åka med den alldeles tidiga bussen som går klockan o6:59 på morgonen. (y'
skolan håller på länge imorgon, till klockan 15:40 närmare bestämt, men så länge orkar inte jag stanna på det tråkiga stället, jag menar, betygen är ju redan satta ändå så!
Jag går väl vid lunch, ska först lämna hemnyckeln till min käre man , som redan har jullov den lyckansosten. Efter det så blir det örebro med pappa tror jag, om det inte blir på Fredag istället, får se vad pappa säger. Vi ska väl handla julklappar och så , kanske en ny telefon till mig som jag har haft ihjäl. Sen så måste jag fixa en partyklänning också imorgon , åhejochhå vad jag ska hinna med. Fullt upp när man är kvinna med krav 8) haha, vad roligt jag la fram det där. så sofistkerat och självsäkert. Unga jag, vad ska jag göra nu då? jag har precis skrivit ett brev till min gudmor, tog ett tag. nästan 3 år för mig nu att våga skriva. tystnaden imellan oss blev jobbig , så jag tog modet till mig och skrev. Hon har skrivit till mig 2 gånger tidigare och så fick jag ett idag. Och då bestämde jag mig för att skriva! och nu är det gjort! visserligen ligger det ju inte på lådan än, och det har inget frimärke på sig heller, men det fixar vi, imorgon kanske? aa. så får det bli. annars blir det säkert aldrig av, som alla gånger förr.
Jaja, mer då? jo! Joanna är fortfarande magsjuk så vad sjuttsingen händer? blir det nån skönsång på julshowen på fredag, det återstår och se. Får hoppas att Joanna bättrar sig, för både hennes egen och våran skull. Krya på dig snygging! (V' :) .
Vad ska jag blogga om mer idag då? går dagen? helgen?
jag kan kanske berätta lite om båda fast lite kort istället? så gör vi ;K

IGÅR! jag följde med frida hem , jag ramlade i leran , jag skita ner mig , jag solade , jag promenerade , jag fick håll , jag tittade på titanic , jag sov brevid henrik som en stock!

IHELGEN! jag ska på fina middagen i lindesberg storstadsrätt , träffa hela goaglada tjejgänget! och även nått nytt ansikte. jag ska förberade mig inför nått annat , berätta för mig vad jag mer ska göra ihelgen? detta var lördagen! Ta kontakt med mig! ring! gör nått! lovet har här med börjat och då kan man inte sitta still! inte ens en skönsjungande och snygg dam som jag. (:


men nu så säger jag hejdå , slår nog till med en lista senare , som var min klassiker på min förra blogg ! kysshej alla hjääärtans glaaada.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar