söndag 10 maj 2009

dagen efter





Hej!
Har inte skrivit på så länge nu så jag tyckte att det var dags.
Var på fest igår, mitt i ingenstans men utanför lindesberg var det iallafall, i en sommarstuga.
Det var hur trevligt och mysigt som helst med vänner och nybekanta.
Det var roligt nästan hela tiden tills sista timmen, då en blond fjortis som var ganska äcklig faktiskt roade sig lagom åt att reta mig med att klänga på min pojkvän! Gör man så? Nej..
Jag tyckte det också så jag tog tag i det helt enkelt, Jag trykte upp henne imot väggen och gjorde klart för henne att hon skulle ta det jävligt lugnt bara.
Eftersom att hon hade hets så skulle hon ju retas mer då och sa en väldans massa saker..
Jag lämnade iallafall henne och orkade inte bry mig eftersom att Henke hade ju inte gjort någonting trots allt. Så jag gick därifrån lite irriterad...
Jag går då för att hämta min sista dricka, som då var borta! - helvete! tänkte jag då ungefär.
Jag går tillbaka dit jag befann mig förut och vad hittar jag då? Jo just precis, Den där äckliga saken, med min sista dricka i handen...
Oj, Jag tror jag skulle spricka av ilska..


Våran konversation blev ungefär så här då:

Jag: Skulle inte du ta det lugnt sa jag?

Äcklig tjej: Men, va? som att jag bryr mig?

Jag: Nej, Det är synd om dig.. Inte verkar du fatta heller, Så blond och så fjortis! Så äcklig!
(okej, jag kanske kunde behärskat mig lite mer i språket där, men just då var hon bara så värd allt)

Äcklig tjej: "puttar mig så jag snubblar till lite"

Jag: Va fan? "höjer armen för att slå henne till golvet, då Abbe precis tar tag i mig samtidigt som Matte och Frida hejdar mig och för mig utåt."



Så där ja, Så gick det till ungefär.. Kanske låter helt från vettet men jag kan säga att jag var så arg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, Jag är fortfarande arg. Haha!
Orkar inte berätta allt hon sa till mig och gjorde innan för då måste jag skriva så långt. Haha!
Om ni har frågor så komentera detta inlägg!


Hejdå.



2 kommentarer: