onsdag 13 maj 2009

:)

Hej alla läsare!

Tänkte börja skriva lite oftare nu tänkte jag..

Sitter iskolan nu brevid Kimberly, Hon pratar om svek och föredetta kompisar.
Jag tycker faktiskt synd om henne. Det finns så konstiga männsikor, så fega som inte vågar stå för sitt eget tycke. Puss på Kimberly iallafall! Det är hon värd.

Frida har nationellt prov nu, hoppas att det går bra för henne. Själv är jag så glad för att jag fick G. Jag grät när jag fick reda på det. Känns verkligen toppen eftersom att jag har legat så dåligt till där så länge nu. Känns verkligen som ett djupt andetag av lättan.

Nu sitter jag iallafall och skriver lite i min blogg medans jag samtidigt jobbar och övar lite med mitt No-Fördjupnings arbete, som förövrigt går åt till det mesta av min fritid nu.
Tycker också att varje människa ska komma till fröviskolan på torsdag klockan 18:30.
Oj, ni kommer avundas min och Fridas fantastiska förmåga att prata inför folk.
Vårat ämne är puberteten. Helt ocensuerat.

Nu har jag rast! Vad skönt när tiden går fort.
Ha en underbar dag tills jag eventuellt skriver igen. Puss!




3 kommentarer:

  1. Det gick bra för mig:D ihih. puss gurka

    SvaraRadera
  2. tack moa <3 jag älskar dig! :) & PUSS PÅ DIG MED :D

    SvaraRadera
  3. Till frida: Ååh! Vad bra. Du har så tur som har lätt för dig i det ämnet!

    Till Kimberly: Jag älskar dig också! PUSS!

    SvaraRadera