tisdag 12 maj 2009

myggbett

Mmmm....

Jag har fått myggbett, 43 stycken om inte fler. 44 kanske.
Kliar som, Aj vad det kliar.

Sen sitter jag här och skrattar också! Vad händer? Jag fick några bilder av min käre vän och granne på mig och henne från typ årskurs 6! Och va? varför såg jag ut som jag gjorde?
Varför sa ingen åt mig när jag ville se ut sådär haha. Jag skrattar fortfarande.. Kan inte hejda mig! Ni måste bara få ta del av denna upplevelse.



".................................."

Jag lämnar tomrum där för skratt!
Haha. Så roligt. Vad är det för slags posé jag kommer med sen då?
Nej nu lämnar vi detta bakom oss, det blev för jobbigt.

Nu ska jag kolla igenom min No-fördjupnings redovisning så att jag kan den utantill, haha Wish me luck than!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar