torsdag 19 mars 2009

känner för att göra allt idag!

Jag vill sola, jag vill bada utomhus, jag vill träffa vänner, jag vill träffa henke, jag vill gå långpromenader, jag vill se skog och natur, jag vill upptäcka saker, jag vill äta god mat, jag vill proppa i mig massa godis och titta på en bra film, jag vill skriva och vara kreaktiv i min blogg, jag vill skapa, jag vill känna och lyssna, jag vill fylla år och åka utomlands! jag vill göra allting! jag vill sluta skolan, jag vill så mycket idag.. Kan det ha med det underbara vädret att göra? Den sköna solen som lyser i ögonen! Oj oj oj, det är så härligt.. Den vackra fina våren är kommen!

Nu slutpratat om vad jag vill göra, nu ska jag berätta vad jag istället ska och har möjlighet att göra..

Jag kommer troligtvis blogga massor idag, om jag hittar insperation! det är verkligen fullt möjligt eftersom det fina vädret är här hos oss. Sen hoppas jag på ett möte med EmmaNils idag också! Hon är så underbar, hon får en att tappa andan! hon är hopplöst härlig.. haha. Fina Emma. :)
Nu ska jag iallafall hjälpa till här hemma ithink! vara lite snäll och trevlig med mamma.

Kram.. Eran bloggerska Moa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar